FAQ


Časté dotazy

 

Poštovné, varianty dodání a termín dodání zboží:

 

Veškeré informace s podrobnostmi naleznete v sekci http://www.area23.cz/jak-nakupovat

 


Dodáváte zboží i na Slovensko?

 

Ano,(zásilkovna)


Máte kamenný obchod?

 

Ne , fungujeme pouze na internetu . 

 


Nemáte moji velikost oblečení, které chci. Co teď?

 

Napiš na email area2323@seznam.cz o jaké oblečení a velikost se jedná. Budeme se snažit Ti co nejdříve odpovědět, kdy tuto velikost budeme mít skladem.

 


Jaké jsou míry oblečení?

 

Na našich stránkách máme uvedeny přibližné velikostní tabulky oblečení, najdete je také http://www.area23.cz/tabulka-velikosti

 


Jak pečovat o oblečení?

 

Aby oblečení vydrželo co dlouho jako nové, je potřeba se řídit pár základníma zásadám. Oblečení vždy perte v pračce s teplotou nastavenou na 40°C a režimem pro bavlnu. Než oblečení hodíš do pračky obrať jej naruby (potiskem dovnitř). Při žehlení nastav žehličku na teplotu pro bavlnu a žehli oblečení naruby (potiskem dovnitř). 

 


Nepřišel mi potvrzovací email o přijetí objednávky. Proč?

 

Potvrzení objednávky zpravidla odesíláme ihned, ale může se stát, že jsme delší dobu mimo kancelář. V takovém případě odesíláme potvrzení do 24 hodin od obdržení objednávky.

Zkontrolujte si složku SPAM !

 


Mé objednané oblečení stále nedorazilo, ikdyž jsem obdržel email o odeslání a uplynulo již více než 14 pracovních dní. Co teď?

 

V takovém případě jde o spoždení ze strany Zasilkovna. Občas se stává, že se zásilka někde zasekne, avšak většinou jde o zpoždění pár dní. Pokud toto nastane, pro jistotu napište email na area2323@seznam.cz a my prověříme, proč toto zpoždění nastalo a kdy zásilku obdržíte.

 


Objednal/a jsem si špatnou velikost. Je možné jej vyměnit za jinou velikost?

 Bohužel u zakázkové výroby není možná výměna za jinou velikost ,při objednávce vybírejte velikost pečlivě.

 

Ale co když nechci nic reklamovat , ale pouze zboží vrátit ?

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu bohužel u zakázkové výroby není možné .